Lister

21 04 2013

VIKTIG INFORMATION

Jag har nu packat det  sista granlistpaketet till doktorn.

Det sista partiet gran omvandlades till ca 26000 m kajaklist det tog ca 3-4 år att nå noll i lagret. ca 2000 m har blivit  utmärkt  tändved i spisarna eftersom jag kollar varenda list som hyvlas.

Jag har nytt råmaterial i gran på gång men det är inte tillgängligt än.  Jag måste provklyva och hyvla upp en prov sändning först, i Juni  kan det finnas.

Ceder list FINNS och det lagret kommer att öka under året.  Det blir snyggt  och ca 20 % lättare än med gran men dyrare.  Se hemsidan för

prisinformation.

Tyvärr så stamkvistas inte ung gran som förr och sågarna  ser inte det behov som vi har så dom sågar som vanligt för industrin, och det kan man väl förstå.

Epoxy finns för omgående leverans .

Reperations kit  0,6 l förpackningar består av medium härdare och tunn LVS och lite tjockare FLAG ny förpackning.  ca 259 .-  finns även i WATSKIS butiker.

 

 


Åtgärder

Information

One response

21 04 2013
Gran Petersson

Hej Bjrn! Kanon med listerna ! Har nu ftt klart med jag skall bygga. Kan rapportera lite efter hand. Skickar bild ngon gng. Dr Kajak / Gran Peterson

Date: Sun, 21 Apr 2013 19:16:15 +0000 To: goran9011@hotmail.com

Kommentera

