Fick en fin kommentar från soliga nejder + Missa inte det inbakade rabatterbjudandet!

2 06 2013

När jag hade använt en liten del av den Epoxin jag fick av så hängde jag upp det som blev över i trädgårdens soligaste plats. Nu efter mer än ett år så kan man bara ana en lätt gulfärgning, men ingen tendens alls att ytan förändrats. Ytan är hård och svår att repa. Jag har lärt mig att Epoxi inte tål UV ljus – ditt fabrikat verkar ju bra.

Vill fler prova  vi ger 10 % rabatt på epoxy kitet 7,5 l epoxy lågviskös+långsamhärdare, silica (gör det tjocks  för limning) 20 m 160 gr väv.

Erbjudandet gäller  fram till  midsommar.

maila  så fort du bestämt dig!

 

kajakbyggarssommaren  2013 har precis börjat.

Björn

 

 


Åtgärder

Information

Kommentera

