Gott Nytt År 2015

31 12 2014

Hej alla vänner och kunder,
jag hoppas att ni som byggt en båt under året är nöjda med ert arbete. Ni som är färdiga får kanske vänta till vinterns släppt sitt grepp och får se fram mot en härlig båtsäsong i nya båten/kajaken/ kanoten.

Båtbyggeriets år ser ut att bli Ok jag är nöjd. Nu ser jag fram emot en ny tillvaro med nästan bara båtbyggeri, jag har släppt mitt vanliga arbete och kan ta itu med mera båtarbete och den nya produkten Natures Head, en komposterbar toa för båtar husbilar sommar stugor mm.

2015 kommer att bli spännande en hel del segling är planerat.
Viktiginformation
Ni som vill ha lister i sommar vänta inte till sista minuten.
mellan 20 april och midsommar sker inga leveranser. Fram till dess kommer det att fungera som vanligt med leveranserna.

Ha ett gott slut 2014 och ett riktigt
Gott Nytt År
till er alla från oss.


Åtgärder

Information

One response

31 12 2014
mohedakajak

Tack själv Björn! Fortsättning följer 2015! Ser fram emot detta.

Kommentera

