Natures Head har fått nya distributör för Norden&/Skandinavien! och det finns en ny i Finland.

15 03 2015

För er som inte redan sett det på Allt för sjön.

Jag  är inte längre  importör/distributör av Natures Head mulltoa, jag har överlåtit agenturen till

http://www.blue-peter.net  och lotsat in http://www.natureshead.fi/

Överlåtandet  sker pga av att denna  mycket bra toalett inte är del i min kärnverksamhet den slank bara in det krävs mer tid än jag kan lägga på denna produkt. Det är båtar och byggsatser  som utgör  min kärna.

I Blue Peters affärsområde ingår toaletter, reningsverk mm för båtar.

Jag är mycket nöjd med  att kunnat lämna över till Blue Peter och önskar  dom lycka till.

Till min Pettersson båt  kommer det att bli en Natures Head.

/Björn


Åtgärder

Information

Kommentera

